Monday, September 15, 2014

From now on

Hola!
 
 Keď sme sa včera po tréningu túlali po meste, v Lindexe vo výpredaji som za 11 eur našla tento úplne otrasný klobúk! Prečo otrasný? Na boku mal obrovskú škaredú plastovú sponu... No vo všetkom treba vidieť potenciál, a tak sa Timejka rozhodla že sa naučí po portugalsky, precestuje celý svet, kúpi si sushi a plastovú sponu zlomí a vyberie ju z klobúka. A keďže Timejka sa už po portugalsky učiť začala a peniaze nemá, zostala jej jediná možnosť!
Tadá, krásny klobúk je na svete! Presne po takom som túžila už dlhšiu dobu no všetky sa mi zdali predražené. Myslím ale že 11 eur je primeraná cena.
Potom sa Timejka rozhodla že svoj klobúk skombinuje k nejakému outfitu a nafotí ho. Lenže v tom svete už asi nič nikto nedostane (pokým si za to nezaplatí) a na nikoho sa netreba spoliehať, fotenie nevyšlo, a tak mi vo fotografovaní pomohla moja verná kamarátka parapeta! 
A keďže vy všetci čo to čítate si musíte myslieť že Timejka patrí do ústavu (ja si to teda myslím, nejako sa opúšťam, čo to tu píšem predsa?!?!), tak Timejka so svojím preslovom skončí!

Majte sa pekne, ďakujem za prečítanie.

1 comment:

  1. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    ReplyDelete