Sunday, September 14, 2014

New In: white and something

Hola!
 Včera, ešte predtým než sme boli vonku (už zasa) som s Viki bola na menších nákupoch (ja som vedela že mi to sporenie do Talianska dlho nevydrží) a tu to máte:
 Túto potlač som minule videla na jednej babe v telke, a odvtedy sa mi veľmi zapáčila, takže som neskutočne šťastná že som túto blúzku našla vo výpredaji
NewYorker
 Po "topánkach" som pokukovala už dlhšiu dobu, a (opäť) som ich včera našla o polku lacnejšie! No nekúp to!
Gate
 A keďže mám topánky, treba zladiť kabelku! haha
F&f

Taká menšia bonusovka: šli sme do Marks&Spencer očeknúť jedlo, a všetko bolo také krásne že som si musela kúpiť aspoň niečo! A tak sa v mojich nákupoch ocitla chilli omáčka
 Zatiaľ sa majte, bežím sa nachystať na tréning, vidíme sa neskôr
Ďakujem za prečítanie!

1 comment:

  1. skvělé kousky! :) ten pusinkový potisk mi přijde super roztomilý <3

    ReplyDelete