Friday, September 12, 2014

Outgoing...

Hola!
Áno, žijem! neuniesli ma, len som neskutočne lenivá!
 Prvé školské dni ešte len prežívam, som rada že mám ešte stále akú-takú voľnosť, no už o chvíľku to začne! (fňuk :( )
Keďže sa tak trochu sama svojou neaktívnosťou vyraďujem z blogerského sveta, dnes som chcela byť za štýlovú, a vonku som vytiahla môj 80s (podľa Šmitka (dajte mu odber na YT, robí naozaj skvelé videá!))
Vzniklo z toho týchto pár random fotečiek! V nasledujúcej dobe čakajte (aspoň podľa mojich vysnených predstáv) o 70% viac príspevkov, za moju poslednú (ne)aktivitu sa... vlastne ani neospravedlňujem, radšej napísať jeden dobrý článok než 10 silených! Dúfam len že nájdem dostatok inšpirácií a stáleho fotografa (kto sa hlási?)
Dnes som sa inak prihlásila na krúžok tvorby webových stránok (nie že by bol učiteľ nejak nadšený...) takže možno sa môj blog zmení k lepšiemu, lebo k veľmi dávno spominanému "prieskumu" sa nejak neviem dokopať!
Ale sľubujem že už nebudem taká lenivá!
teraz mám pre vás pripravené ešte dva články, no s ich uverejnením som musela počkať kvôli čakaniu na fotky (ktoré aj tak nemám, budem improvizovať), no pokúsim sa niečo vykúzliť už zajtra!
Ďakujem že čítate, bez vás by to nebolo ono!

P.S.:
v poslednom čase stále frčím na tomto "slaďáčiku", ak máte možnosť vypočujte si a dajte vedieť vás názor ♥

2 comments:

  1. Veľmi pekné fotky :) a posielam ti ten plagat na cheerleaders čo som spominala :)
    https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10521755_954132454602609_8692984174297175258_n.jpg?oh=364ca80f8c89b5091f95d2d812706b04&oe=548A40F5

    ReplyDelete