Thursday, October 9, 2014

Sicily Essentials #LJonthego not anymore

Hola!
 Tak som konečne späť. A i keď sa mi do Gangi ísť naozaj nechcelo, bude mi to chýbať. Vlastne mi ani nebude chýbať Taliansko, ale to, že sme boli všetci pokope a bavili sa.
 Fotky z výletov a ďalšie zážitky vám ešte napíšem, zatiaľ len veci čo som si kúpila.
Vlastne sme plánovali obrovské nákupy v Palerme, lenže to nevyšlo. Voľno sme tam mali len na hoďku a pol takže sme vlastne nič nestihli, ale bola som v Kiko a HM kde som si aj napriek mojej make-upovej averzii nakúpila kozmetiku. A ešte jednu šatku od divného uja pri pláži a prívesok ktorý som dostala od baby u ktorej som bývala.
Mohla by som vám tu vypisovať všetky superlatívy za radom, no aj tak by to neopísalo moje pocity z projektu dostatočne, takže radšej idem pracovať na ďaľšom článku.

ďakujem že čítate :)

No comments:

Post a Comment