Saturday, November 8, 2014

New In

 Ahojte!
Ako sa máte ľudkovia? Dlhšiu dobu som sa neozvala, veľmi ma mrzí keď vidím ako aktivita na tomto blogu upadá, ale v poslednom čase som mala problémy so školou a na blog už naozaj nezostala žiadna príležitosť.
Za ten dlhý čas nečinnosti sa v mojom šatníku nazbieralo pár nových kúskov, a tie by som vám teraz chcela ukázať.
 Pred tromi dňami som si v HM kúpila túto "taško-peňaženko-kozmetickú taštičku" po ktorej som už dlhší čas túžila a pokukovala po nej, a keď už bola konečne u mňa doma, zistila som že ju nemám s čím kombinovať, čím by som vysvetlila ružovú čiapku. Taška totiž na slnko hádže ružovo-fialové odlesky. 
No a náramok ma v Gate tiež zaujal už minule, len som sa nejak nevedela rozhodnúť či negatívne alebo pozitívne. Keď som ho však včera videla vo výpredaji, vôbec som nezaváhala!
//taštička, čiapka - HM//náramok - Gate//
 Ešte dávnejšie som (zasa v Gate) našla tieto "farbou pofŕkané" pančušky a tak som sa snažila nájsť k tomu nejaké veci, čo by mi v outfite ladili... a toto je finálna verzia. Mohlo to byť aj lepšie, ale na to že v Mlynoch nikdy nič nie je to podľa mňa dopadlo celkom dobre.
//pančušky, tričko - Gate//sukňa - NewYorker//
 Keď som včera po škole vybehla s Evelín do Tesca, vôbec by som si nepomyslela že už o pár hodín budem majiteľom takejto vysnívanej košieľky! Je to pánska košeľa, veľkosť XXXXL (!!!) a ja už sa neviem dočkať na to, ako si ju oblečiem.
//košeľa - F&F//
Ako posledné by som vám chcela ukázať dva staršie kúsky a jeden pomerne nový.
Kabát a čižmičky som si kúpila ešte pred odchodom do talianska, a poslúžili perfektne! Už teraz sa stali obľúbenými prvkami viacerých outfitov, hlavne preto že sú veľmi ľahko skombinovateľné a hádam nič sa s tým nedá pokaziť! Kabát hreje keď má a topánky sú veľmi pohodlné. 
A ďalej kúsok z ktorého sa veľmi teším, ktorým je kožená sukňa. V mojom šatníku niečo takéto už dlhší čas chýbalo a tak som s kúpou vôbec neváhala.
//kabát - Takko//kotníkové čižmy - Deichmann//sukňa - zo sekáča//

Dúfam že ste si článok užili, vidíme sa nabudúce, budem sa snažiť nech je to čo najskôr!
Ďakujem že čítate!

2 comments:

  1. kúpila si si úžasné veci! :)) mne sa najviac páči tá čierna kombinácia na poslednej fotke! :))

    ReplyDelete
  2. Super vecičky :) Najmä tá kožená suknička a topánky :)
    MORE THAN FASHION

    ReplyDelete