Sunday, December 28, 2014

Surfin

Aloha ☼

už týždeň sa mi sníva o jednej veci! O surfovaní. Nechať sa unášať vlnami, cítiť ich silu na surferskej doske je odteraz môj nový sen!
a práve preto som robila i rôzne prieskumy, hľadala ceny rôznych surftripov... Takže ak ste zvedaví, čítajte ďaľej:
 •Jedna z najlepších surferských oblastí, čo je k nám ešte pomerne blízko, je Hossegor vo Francúzsku. Mimo sezóny vás ubytovanie v surferských kampoch vyjde vyše 250 eur i so zapožičaním surfu ak pozorne hľadáte, a ak máte šťastie tak narazíte na letenky za menej než 100 eur! 
ak k tomu pripočítate rôzne ďaľšie náklady, samozrejme nakupovanie a iné výdavky, celková suma vás vyjde okolo
500-800 eur
čo sa mi zdá byť celkom prijateľné! 
najlacnejšie ubytovanie v Hossegore TU
surferský raj, a pláže so surferskými školami na každom roku, to je Lanzarote na Kanárskych ostrovoch!
letenky sa pohybujú od 300 eur vyššie a ubytovanie v plážových bungalovoch sa pohybuje v cene od 15 eur za noc vyššie
ak by sme zrátali týždenné náklady, vyjde nás to síce trochu drahšie, ale s ohľadom na destináciu si myslím, že je to ešte stále veľmi dobrá cena!
500-1000 eur
najlacnejšie ubytovanie na Lanzarote TU

•Dominikánska republika! kto by sa tam nechcel ísť pozrieť, však?! stránka surf-trip.sk (TU) ponúka rôzne zájazdy, pričom vám zabezpečí surf, ubytovanie i inštruktora, a taktiež ponúkajú i letenky! na dvanásť dní si pýtajú za základné vybavenie 1100 eur a viac, ak by ste sa tam ale chceli vydať na vlastnú päsť, letenky na Dominikánsku republiku vás vyjdú okolo 1000 eur (čo je na mňa teda už naozaj veľa) a ubytovanie i so zapožičaním surfu a základnými lekciami od 300 eur na 7 dní. Ak by sme to teda mali zrátať, pri veľkom šťastí by sme si vystačili s týmto rozpočtom:
1500-2000 eur
ubytovanie v surfcampe na Dominikánskej republike TU
•môja predposledná destinácia je Srí Lanka. opäť sa tam najvýhodnejšie môžme dostať cez stránku surf-trip.sk (TU)kde nás surf camp so všetkými službami bez letenky (pozor, máte v tom aj masáž!) na sedem dní vyjde na 330 eur. Letenky na Srí Lanku sa pohybuju ve cenovom rozmedzí 470 až 700 eur. v celkovom rozpočte by sme sa teda mohli vmestiť do
1000-1500 eur 
a pozor, na Srí Lanku sa najčastejšie chodí surfovať v zime, kedy je tam na to ideálne počasie! V lete je príliš teplo a vlhko.
surf camp na 7 dní priamo pri pláži vás vyjde od 150 eur TU
•Bali! sen každého cestovateľa! krásne pláže a teplo, bol by hriech si tam nezasurfovať! a opäť vám je k dispozícii stránka surf-trip.sk (TU), ktorá vám ponúka ubytovanie už od osmich eur za noc! letenky nájdete od 1000 eur v sezóne, no mimo sezóny určite i lacnejšie! celkovo by sme mohli počítať s rozpočtom v rozmedzí
1500-2000 eur 
ubytovanie nájdete už od 15 eur za noc na booking.com (TU)
 Máte aj vy nejaký cestovateľský sen, čo by ste si chceli splniť? pokojne mi o ňom napíšte do komentárov, budem viac než šťastná! 
to je odo mňa na dnes všetko, teraz mám naplánované fotenie, d=ufam že to vyjde! Majte sa krásne a užívajte si prvý tohtoročný sneh!
Ďakujem že čítate

2 comments:

  1. toto je uplne zaujimave, lebo asi posledne dva tyzdne snivam o tom istom :) a to som v zivote na surfe nebola. takze tento clanok ide do zaloziek a snad ho niekedy v buducnosti pouzijem :) :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ani ja, nikdy v zivote, ale velmi rada by som sla! Tak to som rada, dufam ze som pomohla :)

      Delete