Sunday, March 8, 2015

New Beginnings

Hou hou hou!
Žijem!
Veľmi prekvapivo, ale ešte stále som tu.
 Od blogovania som si dala na chvílku (tri mesiace) neplánovanu pauzu, bolo tu oríliš vela vecí čo zamestnávali moju myseľ a príliš málo času na ich vyriešenie.
Ale, konečne po troch mesiacoch sa v najzadnejšom úzadí Timejkinej hlavy ozval tenučký hlásol a poriadne ju zhejtoval za ignorovanie tohto blogu, takže, či už chcete alebo nie, som späť!
Ak by ste sa ma spýtali čo mám za tie tri mesiace nové, neodpovedala by som vám. V podstate sa nedej nič, a pritom všetko. 
Pomaly plačem že končia prázdniny a pritom sa už tak velmi teším na zajtrajšok kedy budem v škole.
Och, a mám okuluare. Yep, Timejka sa oficiálne zaradila do klubu nevidiach :D 
Tento týžden doho ešte určite pridám viac, tak sa ešte zamyslím nad tým čo nové sa v mojom živote stalo a s čím sa môžem podeliť.
Zatial sa majte, užívajte, hejtujte, žite, a hlavne roznášajte do sveta vééééľa pozitívnej energie. Ak nemáte čo roznášať, môžte to skúsiť aspoň takým žiarivým svetrom ako ja.
Napíšem neskôr :)

No comments:

Post a Comment