Tuesday, March 10, 2015

NY

 Ahojkyyy!
Ako sa máte? dva dni prázdnin už za nami, pomaly sa dostávam späť do školského režimu.
Dnes som v škole písala DSD, 20teho ma čaká ešte ústná časť, tak snáď som to nepokašľala až tak veľmi (haha, ale pokašľala :D )... Každopádne držte palce, musím ešte spraviť projekt a naučiť sa odpovede a... je toho veľa, teraz by sa mi zišli nejaké vedomosti z nemčiny (ktoré bohužiaľ nemám)
Konečne nám vyšlo slniečko a prinieslo so sebou veľa pozitívnej energie. Spolu s ním sa snažím i ja žiť trochu zdravšie, preto chcem do svojho života opäť zaradiť tréningy a športovať všade kde sa dá, aj keď len prechádzkou namiesto zvezením sa MHDčkou. 
Snažím sa nájsť všetky možnosti, stále skúšam nové a nové recepty so surovinami čo sa mi v kuchyni predtým nevyskytovali, ak by ste mali záujem mohla by som ich tu s vami občas zdieľať :) (teda pokým mi táto zdravá životospráva vydrží, haha)
Majte sa krásne, užívajte slnka, vybehnite von a tešte sa zo života!

No comments:

Post a Comment